LEEEEEDIG

och de är hur skönt som helst!
Även om jag mår lite sådär såhär i början på dagen hehe

Igår va de fullt ös!!
Först gick jag hem och bytte om efter jobbet. Kasta i mig något ätbart och stack iväg till mina pass.
Helt SLUT blev jag, men gött som fasen!
Hade dock träningsvärk allan efter passet i tisdags, så ja grina lite extra illa!
Men träningsvärken idag är nog kanske lite lindrad får vi hoppas! Dock kan jag säga att den finns där om man säger så hehe

Efter de möttes jag och Carro upp på pizzerian, va sjuuukt hungrig!
Sen gick vi hem till mig :)
Efter en stund kom Ann. Vi satt och tjöta till typ halv ett innan vi begav oss ut.

Där va de hallon/lakrits shots för fulla muggar haha Jag sa att vi ville ha en "tjejig" shot, annars får vi bara den där äckliga Fernet (hur den nu stavas) haha Han tycker de är roligt att jävlas med oss när man ber om en fisch hehe
Blev en del av den tjejiga... ;) Grymt goda!!!

Sen ägde vi dansgolvet som bara vi kan haha

Prata en del med min älskling igår också såklart ;) Och hans sööööta systrar! Som skicka en släktbild på dom som träffades igår, dom va på lite släktkalas, o skrev att de enda som fattades va jag.

Längtar tills jag får träffa dom :)

Hehe
Någon som sett de där med incheckning på FaceBook??
det gjorde nämligen jag inatt när ja kom hem...
Fatta dock inte så mkt va de gick ut på...
Det som stod överst va Katolska kyrkan...
Tänkte...
Jaa... de måste ju va att man ska fylla i nått i närheten av vart man bor! Och mitt emot mig är ju en sån kyrka, de blir bra!
Men de va ju inte riktigt så, utan ja skulle ju såklart ha tagit HOME haha
Så ja "checka in" i körka typ halv fyra imorse efter en utekväll haha
Lite kul såhär i efterhand tycker ja ;)

Idag...
Vila och en promme! Ska börja skriva mitt personilga brev och CV tänkte ja! :)

Hör sen!

Vill ni se mitt hår?? ;)



Ska tona de semma igen om nån vecka, så allt de gråa förvinner! Men de känns bra som fasen! Kul med förändring, ni som känner mig vet ju att jag blir lite trött ibland på mitt hur och vill ha en förändring ;)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0