Lilla T

är hemma i jönnet igen.
6 dagar innan jag beger mig till Kd igen. Då blir de även lite annat på schemat än bara mys ;)

Helgen har varit lovely, kan ju iof inte bli annat med sällskapet ♥

Har hälsat på mammu o pappu och fick god mat. Kollat filmer och bara haft de gott! Tiden går snabbt...
Men snart kommer den dagen jag säger hemma till enbart k-town.

Har tänkt på en sak...
Varför håller alla på att ha ålders noja?
Jag sj ser fram emot åren som kommer!
Jag ser tillbaka i livet med ett leende och har ett ännu större leende på läpparna när jag tänker på framtiden!
Man slösar ju bara på lycka genom att ha ångest över att behöva + på ett år åldern!
Varje år har sin charm och det blir vad man gör det till!
Jag har iaf bestämt mig för att göra de bästa av alla mina år! För man kanske inte ens når den där åldern man har noja över!

Och barndomen/ungdomen lever man ju ändå 2 gånger! Eftersom man förhoppningsvis kommer få en liten mini T :)

Så nu tycker jag att vi slopar detta med ålders ångest!
Men rýnkorna då kanske ni tänker? (En av många fjantiga kommentaren dom kontrar med när jag säger vad jag tycker)
Äsch, allt sånt där gör jag de bästa nu med att förebygga och det finns ju sprutor för sånt om man mår dåligt över de!

Njut av stunden ;)

Gick förbi Willys innan jag gick hem, inhandlade lite att äta för kvällen


Och helt seriöst! Hur bra är de inte egentligen att de finns mini varianter av de goda?
Jag va verkligen inte så hungrig att jag skulle behöva äta en hel pizza, inte sååå sögen på chirre så jag ville ha en stor påse.
Så dessa va helt perfekta!
Tänk mini istället för big size! det räcker oftast ändå! Men köper man den större varianten så är de lätt att de åker ner mer i magen ändå! Iaf för min del haha

Kommer avsluta detta inlägg med att säga TACK till min kära pojkvän!

Ingen har någonsin fått mig att älska mig själv på detta vis! Känna att jag är snygg, sexig, vacker, underbar och perfekt!
Mår så himla bra i mig själv nu!
Visst jag har även själv gjort lite förändringar i mitt liv för att känna de.
Fixat håret till en "stil" som jag älskar just nu! Börjat träna och förändrat min kropp på så sätt. Träningen gör också att man mår bättre psykist!
Otrolig skillnad!
Visst finns de saker man vill ändra på! Det kommer det alltid att göra! Tror INGEN blir helt nöjd med sig själv!
Och alla behöver få höra att dom duger precis som dom är!
Få höra dom fina orden som man behöver ibland :)

Som sagt... TACK ♥ för att du gör mig till den jag är just nu!

Nu ska jag snart lägga mig... Ska upp och tvätta till möran!

Hoppas ni mår lika bra som jag ♥

Föresten!
Hur många av er har provat en hästfläta i håret?? haha
Gullet ;)

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: team

va gött dä låter som att du mår bra ! hihi , o varför fetta till dä när man kan dippa grönsakisar ? ;) dä finns olika varianter av fettakväller hihi pussssssss

2011-01-24 @ 18:47:14
Postat av: Anonym

sötis! :)

Inget slår ju våra fetta kvällar Team!!! Men som du säger, finns lite olika varianter när man inte kan få de bästa jämt ;)

Hoppas du mä mår bra vännen min!! PussPussPuss

2011-01-24 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0