Måndag är slut

så snart blir de FREDAG och min baby kommer!

Har kört spinning Activio idag, alltså med pulsband. Körde mig spyfördig... En liten ny trend jag har böjat med på alla pass jag kör... Nästan på Bodybalance också!
Men de går över efter nån timme haha

Dagen på jobbet har vart bra! Lite olika behandlingar, då går dagen snabbt!
Avlsuta med en make-up som jag blev riktigt nöjd med! :)

Har damsugit lite nu på kvällninga... Hockeyn är på och efter de blir de natta!
Sjukt slut efter passet ändå måste jag säga. Och så länge jag inte tränar med A så går jag fram o tillbaka, de tar också lite extra på krafterna!
Men det är gött för mig de haha

Nu myser jag med en kopp vanilj the och massa mys ljus!

Hörs imorn mina vänner

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0