Måndag

är snart avklarad!
Sitter med lite huvudvärk efter att ha kört mig slut på spinning activo (pulsband) 60 min. En sak jag HATAR (ogillar starkt) är när ledaren säger hela tiden allt jobbiga som ligger framför en... när man håller på att dö i det lägfet man i just då! Varför inte bara peppa!? Visst de gjorde han ju också... Men jag gillar inte som sagt... att höra att om 4 min blir det ännu tyngre, när man håller på att avlida redan då!
Men men... I did it haha

Efter det intog jag en


Sjukt god! Idag blev det Mintchoklad, i fredags provade jag Lakrits och den är också super god!!
Funderar på att köpa hem ett ex antal... Tjänar på de!
Vi får se :)

Nu är kycklingen till imorn i ugnen. Disken är klar, men den rena tvätten ligger och väntar! Den får dock vänta till möran känner ja! Ska alldeles snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0