OJ

nästan en vecka sen sist!
Ska jag vara ärlig så är det för mitt nät är ganska kasst just nu! Måste koppla upp mig flera flera ggr... Då orkar jag inte till slut :)

Har hänt en sak sen sist ;)



Tadaaaa haha

Trivs som fasen!!! Tror de är de långa håret som gör de! Känns skit bra iaf!

Ska jag vara ärlig sååå... Har de inte hänt så mkt sen sist haha
Iof, baby va ju här i helgen. Vi mööös hemma, va ute och käka på älskade Anna-Gretas på lörda kvällen :)

Denna veckan...
Mån- jobb, fixa håret,träna
Tis- jobb,träna
Ons- jobb,träna

Så har även denna dag sett ut!
Har ju börjat utöka min träning till 4 dagar i veckan. Så de ska ja köra tills jag känner mig redo till 5!

Men har ingen stress! Men känns bra att man redan har börjat känns sig lite fastare i kroppen :)

Nu ska jag gå och diska och sen blir de en pling till älsklingen innan det blir natten.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0