OK

när kommer käftsmällen??? Lite så känner jag just nu haha

Dagen började med att jag tänkte prova ett par byxor jag köpte förra veckan.
Det är ett par jeans med dragkedja i baken.
När jag köpte dom fick jag upp dragkedijan till hälften ungefär, hade därför inte ens tänkt att prova dom förrens om ca 2 veckor. Men fick ett infall imorse...
Dom gick igen hur lätt som helst!!!!!! Kände då att dagen skulle bli fin haha

Sen...
Vill inte säga så jätte mkt... Men är på jakt efter jobb, eftersom mitt vik går ut i sommar.
Prata med en extremt positiv kvinna och de ser jätte bra ut!
Det är för övrigt på ett sånt ställe jag velat jobba på redan innan jag började min utbildning! Så dom kommer höra av sig när detta blir mer aktuellt!
Är så jävla glad! Även om jag inte fick höra, du har jobb... Så lät de hur bra som helst och hon tyckte de va så roligt att jag va så positiv till detta jobb!

Efter stängnig stanna jag kvar o vaxa lite. Sen bar de av till the gym för att avsluta dagen med ett Yoga pass.
Mitt första pass på Sportlife och jag kunde inte va mer nöjd! Super gullig ledare och övningar som föll mig i smak! Har varit på Yoga förut, som jag inte gillat till 100%.

Så nu sitter jag här... Med min älsklings tröja på sig och myyyyser! Kollar på nått "sommar i Svergie" elle va de heter.
Nej, inte handbollen. Är lite sådär till att titta på det nu för tiden... Blir för sugen att spela :/

Ska nog kolla klart detta och sen hoppa i bingen!

PussPussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0