Sitter

med färg i håret. Ska snart ta mig en dusch och sen en BUS dusch! (Brun utan sol)
Sen är vi redo för jobbet!
Vägrar känna efter hur trött jag är haha Blir ju inte direkt bättre!
Är lite handikappad när jag skriver... Råka snitta mig med skalpellen de första jag gjorde imorse... Men de blev inte så djupt som tur är! Men de blödde i flera timmar haha Och är ömt och pulserar lite fortfarande.
That´s a skinterapist life ;)

Har ont i min nacke så de förslå! Vet inte om de är all träning som den inte är van, elle om den är trött som vanligt hehe
Blir gott med en varm dusch!

Annars har de inte hänt så mkt...
Ska upp o tvätta imorn har jag tänkt... Sen KANSKE pilates och sedan göra sig klar för färden till min man.
Ska förbi pappa på jobbet och hämta min jeans jag glömde och även fixa lite papper.

Hmm undrar vad jag ska ha på mig ikväll... Är ju kallt ute, funderar faktist på en tröja och min pälsväst... Vi får se hur de ser ut :)

Nee.. nu måste ja duscha o doooola!

Take care

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0