Sorry

men deta kommer nog bli ett sånt där inlägg där jag mestadels kommer skriva hur mkt jag älskar min pojke haha

Men jag är så fruktansvärt kär i honom!
Han får mig...
att sväva upp i de blå! Tror inte att ingen kan förstå hur kär jag är! Kanske om du själv har varit eller är de, då kanske... ;)

Har kommit hem.
Jag är så kär att jag inte ens är lessen över att lämnat honom. Elle ja, de är väl klart att jag är men. Inte ens i närheten av vad jag brukar vara.
Denna gång... Va de speciellt!
Går som sagt inte att beskriva! Hoppas bara att ni alla får uppeleva denns känsla!

Han har varit helt underbar detta dygn!
Hans ögon i mina... Hans leende, när han ler för att jag är så glad... Hans fina ord... Hela hans sätt att vara!

Ok... nu kom de visst en tår haha Men enbart glädje! Är så glad...

Glad men trött haha
Trots att vi sov till typ 1-2!!! Minns inte när de hände!

Vi va hos kompisar till J igår. Kolla Am.Fotboll och drack god dryck. Sen gick jag, J, Mathias och Tomas till bmb. Dansa rejält haha och hade kul!
Men ja och älsklingen åkte hem runt kvart i två, va skönt att ändå inte komma hem runt 3!

Nu sitter jag nyduschad i min älsklings tröja, han va tvungen att ha på sig den ända tills jag skulle åka haha Så de luktar och känns av min kärlek!

Nee... nu ska jag blåsa håret och gå till min säng.
Lägga mig och somna... Drömma sött om mig och min älsklings framtid ♥
Och om hur lyckligt lottad jag är :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0