Välkommen

2011

Må du bli ett minst lika bra år som 2010 :) Har ju som sagt inte så värst mkt att klaga på över, om man ser till det året!

Jobbet igår var lugnt, men ändå ganska bra för att vara den dagen som det va! Och skåla i champnageeee fick jag också :)
Kom hem runt 4 tiden, då va de fortfarande ganska livligt på staden!

 Möttes av en kille som satt här nere i trappan... Blev lite skrajj när ja tände lyset och nästan snubbla över honom! Stackarn såg lite sliten ut haha Men han behövde ingen hjälp utan vänta på taxin.

Min älskling prata jag med hela vägen hem som vanligt, älskar honom till döds! Pappsen va ju lite orolig över hur jag skulle ta mig hem, kanske inte är så jätte säkert att prata med någon som är typ 100 mil härifrån men haha
Han hade haft en jätte bra kväll iaf, de gillar vi :)

Dagen har jag inlett med en rolig film


Bröllopsfotografen, såååå skön film haha

Idag ska jag nog göra som resten av befolkningen... Bara vaaaaa :) Dock slipper jag joina dom med bakfylla hehe Så himla gött!!!!
Det är banne mig nästan de bästa med att jobba på krogen istället för att va där och dansa! Slipper må skit dagen efter! Dock är man jäklit trött men...

Fick ett mess igår från en vän som gör att de är lite oroligt i hjärtat...
Tänker på er älsklingar ♥

Men förutom de... Så är allt jätte fint just nu :)

Nu ska ja fortsätta att bara... vaaaa


Årets sista bild på Tessan ;)

God fortsättning mina vänner! Hoppas ni hade skojj igår

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0