Veckans

sista pass gjordes idag! Balance blev de idag :) Är dock sjukt trött i kroppen... Ska bli skönt med vila!

Mitt inlägg i tisdags försvann när jag skulle pub. de... Sparades ej och jag blev arg haha Orka inte skriva igen.

Men yoga va de den dagen... Sen minns jag inget mer av den dagen haha Så de va nog ingen händelserik dag!

Igår va de core, brukar ju köra cardio innan... Men är ju så sjukt för mkt folk på gymmet nu... Prova-på vecka... Finns inte ens skåp till alla! Så jag brydde mig inte om att kolla på maskinernas håll om man säger så... Blir lite folkskygg ibland! Så jag körde en vattenmassage istället.
Igår morse var jag tidigare på jobbet och fyllde i mitt


Börjar läka nu känner ja... Är på G att klia ett ax antal ggr...

Sen va de full fart hela dagen med avslutande middag på älskade A-G


En sån här får man fylla i :) Mysigt tycker jag! Men det finns ju iof inget dåligt med A-G haha
Vi drack vin... 3 flaskor för 1500...
Dricka vin med folk i branchen är nått helt annat haha Men guuu så gott de va!
Men smakar de...

Sen gick dom andra hem till Thom, men jag va så sjukt trött och klockan va ändå över elva. Personalen satt färdig klädda och väntade på oss haha Dom andra gästerna hade gått för över en timme sen! Vi hade så trevligt att vi inte ens märkte de!
Prata bla om massa leker man hade för sig förr i tia! Dom skrattde hårt åt min Hali Halå lek haha Dock minns jag bara att man ska kasta en tennisboll i backen allt man har o skrika Hali halå! Sen?? haha

Som sagt dom andra gick vidare och jag hem till sängen!

Skulle även va på jobbet vid 8 för att fixa mina naglar


Så nu känner jag mig lite kvinnligare igen :)


Har nu på kvällen gjort matlåda tills imorn. Blomkålsmos står på menyn imorn!
Sen på kvällen blir de paj och kladdkaka alá GI hos Monkan. Vi blir nästan alla från jobbet som ska mysa. Jag ska dock jobba 22, så ja blir inte så långvarig.

Sen bär de av till älskade vänner på lördag!
Fest och myys står på schemat!!
Ska träffa min älskade vän som fått twins! Längtar såååååå möe efter allihopa ♥

Men nu.... blir de natta!!!
Måste blåsa håret först och göra min kemiska peeling känner jag! Gör den inte i kur nu utan då å då när jag känner för en upfresch :)

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0