Yes

nu är det lööööördag!
Ska strax ner och hämta tvätten! Fixa ner lite frulle in my mage! Sen traska ut i SNÖN till bussen. Har snöat väldigt mycket inatt! Elle imorse, för när jag gick hem va de inte en flinga i skyn!
Kände mig bakfull som ett as när klockan ringde! Inbilla mig även att de lukta gamal sprit i rummet haha
Får nog sova lite sen!

Kan säga såhär...
När Tessan färgar håret hemma, färgar hon mer än bara håret! Hitta färg till o mä i sminkväskan!!! Min morronrock fick sig en liten törn... Vill inte ens veta allt som fått färg haha
Jaja...

Kan även säga såhär...
Nagellacks remover... Är INTE skönt att få i öppna sår!

Nu ska jag packa... Inte för att de är så mkt att packa men haha

Hoppas ni får en lika underbar helg som jag ska ha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0