Dagen

i snabbt!

Vart på vätterstranden för första gången i bikini!!! Hur skönt som helst så länge solen var framme :) Jag och "kinesen" var de ♥
Ute lunch och massa prat hela dagen. En sväng på staden som resulterade i Easytones och en födelsedags present från Hemtex :) Mysigt att dom gör lite extra för sina medlemmar! Stort + för de!

Köpte en klänning, som kommer stå för början av min kvinnliga sida. Den sida jag längtat efter ska komma fram!! Tänk i många år att den ska komma fram.. Nu hoppas jag den är här för att stanna haha
Älskar den!!!
Blir invigning på våran tjejkväll imorn!

Tjejens om ska ta över min lgh har vart här med sin mamma, dom älskar min lgh lika mkt som jag haha Det känns bra ;)

Jag och "kinesen" har fortsatt våran mysdag/kväll här hemma, med mer tjejsnack...Synd att hon flyttar hem nu när jag flyttar...
Men så är livet :)
Får göra det bästa av tiden som är "kvar"

Nu sitter jag med tandblekning... just nu gör det fan ont på ena framtanden... Men... vita ska dom fasen bli haha
Vill man vara fin... så är det pin man får lida!!!

Sen blir det natten... om typ 10 min!
För imorn är det stranden som gäller!!!(om vädret tillåter)

Puss o natti

Ps. Jag har världens bästa kille!!! Jag älskar dig så himla mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0