Fredag

och snart ner och ta tag i tvätten...
Skulle ha önskat mig mer sömn, men de gick inte! Kanske en power nap lite senare?

Har inte gjort så mkt under dom timmarna jag vart uppe... Har ingen aning om vad jag ska göra med resten av dagen heller haha
IndoorWalking är det enda jag vet! Har inte lust med något spec heller... Hmmm kanske film? Vi fåla se!

En kortis funderade jag på att åka iväg och hälsa på någon... Men sen insåg jag att... fasen gott att bara vara hemma också!
Ska gå upp till vinden och hämta lite kartonger och börja packa ner...

Hmmm...
Baka något?
Nääee... jag försöker tvinga fram något känner jag haha
Kommer väl bli en såndär dag, händer inget och sen bedtime!

Det återstår att se...

Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0