Hahaha

oj...
Visste att det var ett bra tag sen jag va inne här... Men sååå länge hade jag ingen aning om!
Har hänt en del sen sist haha

Har varit på både möhippa och bröllop... Är inne på min 3:e semestervecka, varav 2 av dom spenderats i värmland hos vänner och familj... Min älskling också såklart!
Äntligen fått träffa min (hans) första familjemedlem!! En av hans söta systrar! Hur go och gullig som helst, kändes som vi känt varandra innan :) Nu längtar jag ännu mer efter resten av famlijen!

Nu ringde min ♥... Fasen vad jag älskar honom!

Vi har fått lägenhet också!!! I porten brevid där jag bodde innan jag flyttade ifrån kd haha Lite kul :) En stor o fin 3:a!
Jag har även skrivit på hos Salong Aqua, där jag kommer vara deras hudterapeut! Längtar till mitt "nya liv"!!
Men förtränger fortfarande det jag lämnar...

Håller på att packa ner kläder och lite sånt... har vart på skatteverket utan närmare framgång... fattar inte så mkt att allt med moms hit o dit! Men hoppas på att få ett möte SNART! Så mitt företag är klart :)

Kanske hörs sen igen ;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0