Helt sjukt...



En idiot har skakat hela vårt grannland och helt oskyldiga liv har fart upp till himlen för tidig!
Det verkar ju iaf nu... som att det inte är terrorister...

När sånt här händer... blir man chockad! Även om det verkligen inte "rör mig personligen" alltså, på så sätt att jag förlorat någon anhörig eller så... Så blir det en chock och en sorg ändå.

Jag blir framför allt mer räd för att förlora någon som står mig nära igen...
För allt kan gå på en minut... Sen är ett liv släckt för alltid...
Det är min största skräck här i livet... att få ett samtal där någon i andra luren säger dom hårda orden...

Hoppas det dröjer många år tills nästa samtal!
Det är faktist det enda jag hel hjärtat är rädd för i livet... Själva döden är jag verkligen inte rädd för, vet ju att jag blir varmt välkommen där uppe :) Eller där nere hehe
Men att behöva säga hejdå till människor innan min egen död... det vill jag helst bara förtränga, även om det är en del av livet.

En dag som denna... önskar jag bara att min älskling kunde sitta och krama mig... lova att han aldrig lämnar mig (jaja, ja vet att man inte kan lova en sån sak... men han måste göra det iaf haha känslan blir lite lättare då)

Men jag har inte fått en enda kram idag haha Lite självförvållat... Men ändå ;)

Sitter och halv tittar på Gladiator, har sett den några gånger och är trött...

Tog mig en kvällslunk förut, en lång dusch... snart blir det sängen som är nybaddad ♥

Hoppas alla era nära och kära är i säkerhet
Dom jag känner till som fortfarande är kvar i norge är ok, har iaf sett livstecken från dom flesta

Ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0