Myskväll

med Monopol! Hos C&P. Vi bor ju grannar nu för tiden, lite typiskt eftersom jag flyttar snart men haha Får iaf en månad tillsammans ;)
Har nog vart där nästan varje dag haha

Vi har vart lite överallt, typ ÖB (där man nu för tiden kan köpa ägg!!!) IKEA och mediamarket. Hittade min drömtvättmaskin


Ärligt... SKA HA

Finns även kylskåp i samma serie... Olika färger såklart :)

Blev även kär i ett sminkbord på Ikea, som min älskling sa attvi ska fixa till mig :)
Längtar så otroligt mkt tills vi har vår "lilla" vrå ♥

Har packat ner (läs lagt i massa sopsäckar) mer kläder och skor... Känns bra att ha börjat iaf!

Är trött, fast ändå inte...
Ska nog läggamig och läsa lite tänkte jag...
Har tusen tankar i huvudet dock (enbart bra sådana)... Så det kan va en idé att stanna uppe en stund till haha

Har man semester... så har man ;) Ska inte upp (ner) till tvättstugan förrens 12 ändå...

Hmmm kanske ska rensa översta lådan i byrån... där jag den senaste tiden bara slängt ner allt hehe

Hoppas ni mår bra

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0