Hej

sitter och väntar på att BUS ska torka in... så jag kan lägga mig!!!
Är trött o trött i trött...
Är så himla mycket nu både i huvudet och på dagarna! Man går på auto... men har märkt att det nästan är bra att vara bortdomnad i hjärnan när man tränar, för då kör man ännu mer!

Igår var det spinning, sista gången med henne eftersom hon kommer tillbaka med detta pass i höst... Synd, för jag vill ju ha alla mina pass kvar haha
Men såg att det är bra tider med spinning ändå!
Orka inte göra ett piss efter det igår...

Just ja! Var på NyföretagarCentrum på morronen, ska dit nästa tisdag igen eftersom vi inte hann klart :)

Idag har det vart som vanligt... fullt ös! Ett mycket givande samtal om livet hanns med också! Gillar kloka människor som man KAN prata med!

Sen var det direkt till Sportlife, först bandet med backe på!
Sen core för att sedan inta



och köra Indoor Walking i 60 min.
Säger det åter igen, sjukt bra träning för hela kroppen!
Synd bara att även detta va sista passet haha
Men tror på kommer va någon morgon, så det är bara till att börja anpassa mig efter de!

Sen la jag mig och fick lite vattenmassage



Sitter faktist och är... lite tom... skulle behöva en kram av ♥
Är sjukt kärlekskrank... Behöver massa kärlek just nu... Men men... bara att tuffa till mig haha Kan ju inte längta efter nått som inte kommer! För hur mycket jag än vill att han ska vara här nu, så kommer han inte plinga på dörren om 10 min hehe
Skärp dig vekling!

Så, nu blev jag lite arg också haha Det hjälper har jag märkt!

Men om du är min vän och äger mitt telenummer... får du gärna skicka ett gulligt ord eller två ;)
haha gött att man måste be om sånt ;)
Nejda, ja vet att ni vänner gillar mig ändå :)

Nu tror jag färgen har torkat in någorlunda... sååå....

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0