Hemma efter lång helg hos älsklingen

och vänner.

I fredags va de jobb som vanligt för hela slanten. Först salongen och sen nattklubben.

För att sen vakna på lördagen och fara till Värmland.
Där hämta min älskling mig ♥

Det blev grill och mys på kvällen, lugn och bra :)
Söndagen var vi hela dagen hos mamma o pappa. Där även bror + flicka var. Underbart med sol och båt! Grillning blev det också :)

Efter de åkte vi hem för ombyte. Kubb och trevligheter med Lojjan, Mary, Johan och Fredic + dom små liven



dom lekte och härjade lääänge haha ♥
När dom somnat (efter lite om och men hehe) så blev de till min förtjusning BUZZ!!! Ingen gillar de så mkt osm jag tror jag hehe
En jätte trevlig kväll! Mer sånt kommer de bli hoppas jag :)

På söndagen var de inte jätte många knop...
Laddade inför medaljutdelning för älsklingen och laget.


tyvärr satt jag inte jätte nära... med min Iphone blir de ASKASSA bilder... Så denna är nästan bara pinsam att visa haha Men J får sin medalj här iaf :)
Fick förtjänstmedalj (någoti den stilen) för SM-guldet. Dom, FBK och två till fick de. Super kul!
Mary och Bella kom och joina. Sen följde jag med dom hem... tog en stund haha SÅ prinsessan hann somna


vi har här tagit av hjälmen, så ni inte tror att det inte fanns någon hehe Finns säkert nån som skulle ha indvändningar, så det är bäst att förklara haha

Eftersom det tog väldigt mkt längre tid att planerat var jag inte kvar alls länge. Begav mig hemmåt till darling, kolla lite tv innan läggdags.

Åkte imorse hem för att direkt gå till jobbet...
Tiden går så himla fort...
Men snart är jag där igen :)

Stannade kvar på jobbet och fixa lite mer i överläppen. Blir nog bra detta :)

Sen har det vart promme med C nu på kvällen.
Är sjukt trött... Så nu blir det direkt til sängen. Hoppas det har kylts ner lite granna, har haft fönstret öppet ett tag...

Sleep tight

Puss




Kommentarer
Postat av: Tina

ååhh va mysigt med kubb! vore jättekul att va med någon gång :) och vill träffa dig snart! var ju snart hundra år sen :(

2011-06-16 @ 09:39:46
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det fixar vi gumsan! Kommer på lååångvisit i hela 2 veckor dom 2 första veckorna i juli :) PUSS

2011-06-16 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0