Igår kväll

var denna flicka mer än slutkörd! Va så slut i både kropp och själ att jag nästan däcka när jag kom innanför dörren! Körde järnet på jobbet och sen bar det av till Sportlife... Där var de core pass och IndoorWalking. Herregud vad slut jag blev! Handuken som jag torkade svetten med va dygnsur haha Svettas nått grymt nu när värmen är här! Va inte människa när jag kom hem...
Sängen var det direkt efter maten vill jag lova hehe

Denna kväll är jag bara slut ;) 
Sitter med anti-age mask från Dermalogica i fejjan och tänker mer på sängen än Antik programmet på tvn! 
Dagen har vart fullrulle med en manikyr inblandat, det har jag inte gjort någon sen skolan... Så de va jätte kul :) Gör inga längre eftersom vi har en nageltjej som fixar den biten.
Sen va de hem för ombyte och sen till pumpen. Svettades kopiösa mängder även idag haha det bara rann av mig!! Om jag inte hade torkat mig i uringningen så lär de ha vart en hel sjö til slut haha   

Just ja! innan jag glömmer...
Kom in en spågubbe på jobbet igår.. Han va på väg in först... jag kände bara neeeej... Kom inte in haha kände på mig att han inte va ute efter att handla elle så... Men så gick han bara förbi och tita in hur mkt som helst... Men sen kom han in!
Gick direkt till min chef och börja prata med henne. Klocka in hur massa massa massa saker... Prata istort sett bara med henne.
Jag stod lite bakom...
Sen helt plötsigt vände han sig om til mig...
Peka lite lätt på min panna...
- Två män tänker på dig... Du tänker bara på en av dom. Det ska du inte göra!

Sen vände han sig om och börja prata med min chef igen.
Jag var tvungen att gå ner till min kund så jag hörde inte allt. Men han pricka som sagt in huuur mkt som helst på henne.
Vi va i lite halv chock hela dagen sen haha
Undrar vad han mena med det han sa till mig! Jag hörde inte det sista han sa, det om att jag inte skulle tänka bara på en... Hade jag hört de hade jag självklart frågat varför?!
Ska nog inte tänka så mkt på det haha

Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag... om de finns ork i hjärnan!

Har nån av er vart med om nån spågubbe eller liknande?

Sleep tight my friends ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0