Jordgubbens dag

och jag vet att det är för mkt kolhydrater... MEN jag älskar jordgubbar och dör om jag inte får unna mig någonting! Hellre bubbar än öl imorn tex...
Är dock inne på andra litern för dagen hehe
Men dom andra mumsa på konditor saker faktist, så det gör mig inte så mkt!

Är sjukt trött...
fast prommen jag gjorde för en stund sen gjorde lite susen... blev lite piggare måste jag säga!
Dagen har vart sjukt låååång, tror det varit för att jag varit så trött! Eller så är det för att jag tvätta innan jobbet. Men nu är det bara några jobb timmar kvar innan sängen!
Älskling är ute o svirar, antar att han är rätt dragen vid denna stund haha Har hållt på några timmar!
Kul för honom :)

Nu ska jag vänta på att lacket torkar på nailsen och sen lite make-up----> redo för kvällen!

Fasen, den bilden jag "bjöd" er på blev jag taggad på idag...
Men jag tror jag bjur resten av mina vänner på den med haha (den från jobbet förra veckan)

Silver schampot jag testade igår behöver sitta i lite längre... Så det ska bli spännande att se nästa gång!

Annars har det inte hänt så mkt idag...
Sitter och funderar på om det är tischa dags på jobbet eller om det är lite kallt än... tror de får vänta liiite till :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Tina

Slit inte ihjäl dig gumman! Du verkar aldrig vila, de må kroppen göra ogg! Man är ju rädd om lilla Ressan <3 Puss!

2011-06-18 @ 09:05:28
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0