Kvällen är här

och det är snart en ny vecka i sikte!

Sitter fortfarande med massa papper runt mig... men har kommit en bra bit på vägen. Nästan så långt som jag kan känner jag. Är lite vilsen i denna värld... så kan behövas lite extra hjälp om det är något jag missat.

Igår var det tvättningen på kvällen innan jobbet...
Jobbet va helt ok, blev tryck ett tag faktist! Men behövde inte vara kvar och hjälpa till i garderoben :)
När jag kom hem var det lite svårt att somna... Men det var nog sömn iaf runt 03!

Vakna runt 10:30 till min fasa haha hade planerat att kanske sova till iaf 12! Men icke... kanske får bli en halv tidig kväll istället!
Kan inte bestämma mig om jag är trött?!

Har suttit med papperna heeeela dagen, har även hunnit med ett BodyPump pass, med en ny instruktör. Iaf ny för mig, riktigt bra var hon! Men tror min favvo fortfarande är han vanliga :)
Trodde jag skulle träffa henne på Nyföretagarcentrum imorn...så jag trodde inte jag hann med promme/springtur... Men såg efter ett tag att det inte var förrens på tisdag.... Men jaja... körde att pass iaf!

Har lagat massa massa mat idag! Hahaha ok, nu överdrev jag! Inte massa! Men chicken, lax och pannkakor! Jordens godaste pannkakor!!! Smaka som vanliga, men jag andvände enbart grädde,ägg,fiberhusk. Sjukt goda! Toppade med underbara hallon!
Hallon fick även förgylla min kvarg efter passet :) Tessan♥Hallon

Har inte hänt nått särskilt i mitt liv i helgen känner jag, jobb träna och papper kan man sammanfatta de med!
Kul helg... hehe Ganska skön ändå måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0