Ledig :)

idag är de en skön ledig dag!

Igår va de jobb såklart!
Började dagen i tvättstugan, där en tant hade i tvätt när jag kom ner... Så jag hann inte tvätta allt jag ville, därför är jag även precis i denna stund även i tvättandet!
Men de gör inget :)

Sen va de som sagt jobb, efter de blev de core...
Sen... Rosé för hela slanten! Elle nej, fick även ner nån öl + massa skumpa hahaha Vi körde på vinglasen istället, får plats mer i dom ;) Vi ville ha mousserande egentligen, men fick frågan:
- Går de bra med champange istället?
Går de tacka nej?? Svar nej haha

Vi började på studion


hittade ingen bättre bild... vi satt iaf på balkongen och det är utsikt över Munksjön. Riktigt mysigt :)
Sen bar de iväg till kära Twin innan vi avslutade på Karlsson. Måste ju dansa lite :)
Hade en riktigt rolig kväll!
Tack Carro o Ann mm.

Idag blir det inte så mkt... Ska iväg och träna vid 18, testa BodyCombat! Eller va de hette, ska va mkt kondition och slag mm Ska bli skit kul!!!

Men innan de... lite vila :)

Puss så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0