Lördag eftermiddag

och mitt första ZUMBApass ever gjordes för ett tag sen haha Va... intressant må jag säga! Jag skulle inte kunna tänka mig att enbart köra denna typ av träning, men ett skönt komplement til tex pumpen och spinningen. Här var det mkt glädje! Men man måste våga bjuda på sig själv, inget för den som vill vara perfekt haha
Svetten rann o rann o rann! Blir nog fler gånger och tiden finns!

Igår efter jobbet åkte jag bara hem o handlade, sen iväg för räkor och oooooost hos Sanna där även Miss C befanns sig :)
Dom drack vin och jag Loka. Det var jag en brud i gänget som skulle jobba.
Va helt ok med folk måste jag säga, regnade som bara dänn...
Hoppas på samma ikväll!

Sitter med massa papper brevid mig och ska fixa ihop min lilla budget. Jag och papper är såååådär tillsammans, men detta ska att gå vägen! Är en del att tänka på bara, hoppas jag får med allt :)

Blev lite akut trött känner jag... Kanske en powernap lite senare innan jobbet!

Känns som det var något jag hade att berätta... nått kul! Men minns ej det just nu hehe

Fåla ta tag i detta nu!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0