Njuter av tystnaden

och inser att detta säkert är ett ålders tecken utan dess like haha
Jag är annars en musikberoende människa! Förr i tiden kunde jag inte gå utanför dörren utan min Ipod i öronen! Inte ens ner i tvättstugan haha
Nuuu... Uppskattar jag tex sådana hära kvällar... Enbart ljudet utifrån som hörs då jag sitter i köket med fönstret öppet :)
Får lite sommar feeling måste jag erkänna!
Nyduschad efter BodyCombat passet... Även helt slut! Fyyy va jobbigt de var idag, till ochmed jobbigare än när jag var bakis haha
Slutsats: Jag blir mer slut av en dag på jobbet än en utekväll ;) Eller??
Kanske inte hehe Men idag kändes de som det!

Insåg nyss att jag är jäkligt dålig på bilder nu igen! Sorry, ska fixa detta ;) Om ni vill hehe

Idag har det inte hänt så mkt spännande... Jobbat som vanligt nere i min källare med massa olika behandlingar och sen hem för ombyte, koffeinintag och iväg till Sportlife.

Imorn bitti kommer dommen haha Om jag har fixat min "läxa" eller om jag får "bakläxa". Men hon var så himla gullig, så jag hoppas det inte blir några sura miner hehe
Sen blir det butiken för hela slanten med lite saker att fixa! Har nån enstaka kund på eftermiddagen tror jag...

Har äntligen lyckats med mitt blomkålsmos också TROR jag... Rinner inte denna gång iaf hehe Sen får vi hoppas det smakar gott också!

Funderar på att lägga mig och läsa... Har inte haft på tvn en minut ikväll, så skönt! Hahaha ok... ännu ett ålderstecken??
Men i sånt fall tycker jag att det är underbart att bli äldre!
Förhoppnsvis är det som det känns också, att man blir klokare med åren :)
Klokare men kanske inte så mycket smrtare ;)

Längtar efter min J.... Behöver hans trygga famn känner jag... Men snart bara en vecka kvar! Sen är det bara en vecka tills jag får vara det lite längre!! För då har jag SEMESTER!!!!

Nepp, nu ska tänderna bli rena och fransnäringen på! Sen läsning!

Puss o natti


Hitta denna på www.karlssonssalonger.se hehe Inte så jätte nöjd med reslutatet hahaha Men skyller på att det min fulare sida och bjuder på den... eftersom jag som sagt är usel på bilder nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0