Aktiv

vilo dag som de så fint heter haha
Alltså, inget gym elle pass.
Hade planerat in at för första gången på 19098756709 år försöka mig på en joggintur.

Men på vägen hem mötte jag C. Hon vill ju så gärna komma igång med träningen. Så jag gick med henne istället. Hon är super bra på att komma med bortförklaringar till varför hon inte kan träna.
Men ska boka in henne på Coren på onsdag, om hon inte har ett giltit skäl... Så får hon punga upp med 240 spänn, 120 till mig och 120 till Sportlife hehe

Dagen idag har gått så jäkla segt!!! Sjukt segt!
På lunchen fixa jag nya knoppar till garderoben (äntligen)


Före                           Efter

Guuuud vad jag är nöjd haha Har avskytt dom där gamla sen den dagen jag såg dom första gången... Men inte gjort nått fören nu haha Men bättre sen än aldrig har jag hört!

Stod igår och svärde över att 1 liet grädde gick ut, som jag inte ens öppnat. Öppna och änvände lite imorse, men...
Stod och lagade



kassler gratäng med massa parmensan. Behövde då 3 dl grädde... Mmmm den va inte lika mysig som imorse. Kolla i panik på klockan... 20:55
Dom stänger 21!!!!
Sprang i hela lgh för att släcka alla ljus, sen spurta jag ner till affärn. Gick bra som tur va! Så de där blev slutreslutatet. Tror de är asgott!!

Har nyss duschat och ska lägga mig i NYBÄDDAT
Ska bli underbart!!!

Har ett I-landsproblem som ska lösas till på onsdag kväll... Vad ska jag ha för ny parfym? Ska skicka medskick :) Är inne på Miss Dior... Elle Daisy (Marc Jacobs).... Har haft båda och älskar dom... Mmmm får suga lite till på de...

Men nu ska jag lägga mig och läsa... Invänta mitt kvällsamtal från älsklingen. Han tränar sent på mån och ons. Ikväll hade dom massa tester också, men dom vet jag att han klarade galant ;)

Ska va tidigare på jobbet och färga håret!!! Ska bli underbart gott!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0