Årets första

spontanUtgång blev av igår!



va tvungen att fira FBK vinsten med lite skumpa ;)

Va ju hembjuden till C o P, där även 2 vänner till P fanns på plats. Jag hejja fram vargarna till vinst, di andra hejja på antingen AIK elle andra lag haha Så de va rätt gött att vara jag haha

Sen spela vi lite spel innan jag och Carro bestämde oss för att... DANSA!!!
Vi hade lika kul som vanligt :) Har inte vart på Caj sen jag jobbade där i höstas/vintras. Va helt ok med folk!

Idag var sista dagen med våran söta praktikant, kommer bli lite tomt utan henne :)
Har handlat lite kläder, som jag kom på att jag måste prova! Fixat biljetten hem till baby imorn ♥

Nu ska jag snart göra mig redo för att hälsa på Karlssons igen, dock i arbetskläderna! Hoppas de kommer en del, så jag kan dansa in dom ;)

Längtar så himla himla mkt till min prins!!! Kommer inte kunna ses i hela April :( Så nu kommer han få en tuff helg med alla pussar o mys haha ;)

Hoppas ni får en trevlig helg, de ska jag ha iaf

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0