Bli PIGG

för bövelen!!!
Är så sjukt trött haha Träffa C på en fika efter jobbet också, hon va lika trött hon! Så då blev jag ännu värre! Så här kan ja inte va! Om 2 timmar har jag börjat jobba!
Jaja, får sätta på lite party musik... Iof, grannen vägg i vägg har på nostalgi hip-hop... Kanske duger??

Hockey på tvn och andra perioden börjar NU :) Lhc-Saik visar dom. Hinner iaf se andra och kanske lite av tredje.

Idag har de vart en mkt trevlig dag om man bortser från vädret och tröttheten hehe Vi har en jätte söt praktikant som vart med mig nästan hela dagen.
Fått lite nya produkter jag ska testa, ÄSLKAR nya produkter :)



sorry för den grymt suddiga bilden, orkar inte engaera mig just nu med min dåliga Iphone cam ;)

Men de är iaf en ny rengöring (stora vita) som man även kan ta bort ögon-maken med vilket jag gillar! Sen är det en enzympeeling mask (lilla orangea burken) med pumpaenzymener (enzym=protein som löser upp dom döda hudcellerna)
Sen skicka Sandra (frisören) med mig schampo och balsam för färgat hår som jag ska testa!
Spännande haha

Ska testa mina produkter på min "försökskanin" i helgen ;)

Mål för Saik!!!!
Vill faktist att dom ska vinna :)

Fick nyss mess av en kompis, hon berättade med inte helt korrekt stavning att hon besöker mig på jobbet ikväll haha
Hon kanske inte är spiknykter då haha

Just ja!
Angående min bild från imorse!
Va ju helt säker på att jag hade visat er min fina utsikt...
Har ju en "Kristus älskar dig" skylt precis utanför fönstret i vardagsrummet.
Känns helt ok, känner jag mig lite nere... Jaaa, då är det bara att kika ut haha

Hade hört om denna skylt innan, eftersom en vän har bott i området innan. Hon berättade även att jag har munkar som grannar, bor i samma kyrka. Dom kommer ut en gång om året och går runt kyrkan med sån där stav som ryker...
Om hon inte lurar mig haha

Happ, målet blev bprtdömt, hög klubba... Fasen!

Nee... nu vill jag faktist prata med min älskling!! Han svara inte, hoppas jag får prata med honom innan jag börjar jobba.
Han får nämligen gärna ringa mig imorn om...
Det brukar va mammas uppgift, men hon kan inte imorn. Jag vill ju inte försova mig!!! Då missar jag ju bussen :(
En gång när jag och carro hade vart ute, hade även efterfest till 6 på morronen... Ringde hennes mamma och väckte mig 10 min innan bussen gick haha Men då bodde vi ju 5 min från stationen så de gick ju bra :)
I dags läget skulle de va omöljligt!
Mamma har dock aldrig behövt ringa eftersom jag vaknat av min klocka och messat henne.
Men jobbar ju sent och kommer somna SEEENT, så bättre safe then sorrow :)

Nu ska jag koncentrera mig på matchen!

Ha en mys-pys kväll så ska ja skaka rumpan på jobbet haha

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0