:)

är så jävla nööööjd!
Va på pump förut och la på mer på alla övningar utan axlar. Har ju lite problem med dom, så dom fick samma vikter fast med jobbigare övningar.

Är så nööööjd haha
Fick för mig att de anades lite rutor elle iaf nära till rutor på mig mage... Min älskling fick sig ett mms för att avgöra...
Så jag hoppas han va ärlig när han sa att de va lite granna haha
Vi bestämde att vi ska gå hand i hand på stranden med magrutor ;)
När jag väl har bestämt mig så HÅRT för något som jag gjort nu... Då är de inte mkt som stoppaar mig!

Dagen har gått fort, snabb fixa lite naglar på lunchen... Imorn har jag 2 kunder, men båda är på flera behandlingar, gillar sådana dagar ibland :)

Har på BB i bakgrunden, har inte sett ett enda avsnitt sen de började... Men nu väntar ja lite på att mitt hår ska torka, så då får de va på i bakgrunden!
Dom hade på sig en OnePiece... Fasen vad jag vill ha en sån!!!!!
Ge mig!!! haha

Ska snart lägga mig o läsa... Innan jag möter morgondagen, där kvällen bjuder på ♥ besök av älskade mor o far!!! Dom ska hjälpa mig med lite saker i lgh som jag inte fixar sj :)
Men innan de blir en snabb AW med Carro o kanske Evve. Längtar redan efter morgon dagen!

Nepp... Nu skriker tandborsten!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0