Fått

både ett trevligt mail och telesamtal idag! Båda angående min framtid inom arbetslivet :)

Kommer jobba med det hudvårdsmärket jag är med nu, börja på Stena Line och vara deras "ansikte". Sen ska jag ringa och prata med imorn mer ingående, kan inte beskriva hur gott de känns!!!
Och dom är super trevliga allihopa, den jag prata med idag va högsta chefen och ägaren. Han hälsa mig välkommen i gänget och sa att jag gjort ett jätte bra intryck när jag va där :)

Bjöd hem miss C på lite bubbel och ost för att fira! Hon gick för en stund sen, fick med henne på Yoga onsdag morron :) Hon kom med blommor och kramar!
Älskade Carro... vi är så bra för varann! Det bästa är nog att vi vet när vi inte är bra för varann haha Typ när vi börjar älta killproblem haha

Prata nyss med min J, en dag som denna vill man ju bara fira med sin förhoppningsvis framtida man! Skåla in framtiden och allt den har att bjuda på!
Men de har vi iof god tid på oss :) (ler med hela mitt hjärta när jag tänker så)

Ska strax lägga mig... Ställt klockan för att köra Pilates innan jobbet, nu kommer jag säkert inte göra det bara för att jag skrivit de haha Men de är iaf planen. Butik hela dagen!
Ska lägga mig under kristallkronan som blev uppsatt i helgen och drömma om min livs kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0