Fredag morron

och jag mår ypperligt!!!! Är dock "svullo" fortfarande men... Kanske går över till imorn får jag hoppas haha

Spinningen gick asbra!!!!! Jag va den enda flera gånger som kom upp till de vi skulle :) Bara de är ju en kick! Efter passet va ja tvungen att förklara min "kärlek" till instruktören, hon är så GRYM!!!!'

Hoppas hon inte tog till sig fel signaler haha Men hon tacka och sa att de är alltid kul att få höra.
Jag älskar ju att ge folk komplimager (om jag menar dom från mitt hjärta) så de va lika kul för mig att säga hur grym hon är :)
Dock kunde jag inte sluta haha så hon började nog fundera... haha jaja

Har hunnit slänga in tvätt i maskinen och matlådans sista ingredienser är på spisen. Nu är de bara frulle och dusch kvar, börjar få bort eftersvetten!

Sen är de salongen hela dagen innan de är hem o ladda för kväll/natten på jobb nr2

Ha en fin dag så länge!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0