God kväll mina sköna

imorse va de ett varv runt



Munkan alltså :) Detta är dock tagit när de va massa snö, hmmm jag tror inte jag tänkte på hur de såg ut imorse haha Va ganska trött men ändå inte, fokuserad kanske?

Sen va de hem, fixa sig inför jobbet och iväg.
Fick en jätte gullig kommentar idag, de började med att hon berättade hur mkt hon gillade klassik musik.
Jag ÄLSKAR Beethoven, så den är på ganska mkt nere hos mig i källaren hehe
Och när vi va klara, så sa hon att jag va lika behaglig som musiken :) Så snällt sagt tycker jag!
Det är en del som säger just den kommentaren, att jag är väldigt behaglig viket jag tar som en stor komplinmang!
Älskar att få feedback på mitt jobb, både bra och dålig!

När klockan slog sex städade jag, sen va de ilfart hem o bytte om. Slängde i mig samma som igår, men idag va de snäppet snabbare haha Bytte om samtidigt som jag SLEVADE i mig kesella,grädde,proteinpulver och hallon. Såg nog lite roligt ut haha

Sen va de core+indoor walking.
Dom söker nya instruktörer nu, så om någon i jönnet är sugen på att blir de... Imorn klockan fem på Sportlife :)
Jag är dock för otränad och skulle bara skrämma iväg alla eftersom jag gillar att sjunga samtidigt hehe

Idag ni... Va en ny instruktör, iaf för mig. Det är hon som ska ha detta pass jämt, hon har varit massa sjuk.
Hon iaf... Spela


Ni som hängt med mig några år... Vet ju att detta är en av mina favvisar haha Har en sååå fin dans till denna haha Jag älskar att göra danser förstår ni!
Jag blev överlycklig när denna kom och just denna skulle vi släppa allting och köra balans med armarna... Så jag fick nästan till dansen ;)

Nu ska jag borsta gaddarna, smakar mögelost :) Såååååå gott!!!

Puss å natti

Ps.
Saknar er där hemma såååå mkt ♥ Sorry att jag är kass på att höra av mig :(

Kommentarer
Postat av: Tina

hahahaha! denna dans kör jag så fort denna låt dyker upp, den sitter liksom i ryggraden! ;)

2011-03-06 @ 22:51:49
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0