Helt ärligt????

det är över en dec med snö ute... de ger sig inte heller!!! ett skämt kan man nog kalla detta!!


över natten kom detta underbara vita underverk... mmm trevligt!

Inte nog med de, jag överdoeserade grädden i blomkålsmoset också... Det är en väldig blöt sådan nu... Men de får gå!
Håller på att tvätta för fullt och är hungrig som ett as! Så frulle snart!
Sen får man ju börja tänka om lite, kommer ta en liten stund extra till jobbet om man säger så...

Men men, ingen idé att vara bitter!
Kan inte göra så mkt åt saken ändå!!

Hahaha måste berätta vad jag drömde!!!

Drömde att min älskling hade over-cam... hahahahahahahahahaha
Han hade grå page också, med de håret som fanns! Sååå osnygg!!! Jag föröskte snällt berätta att han är så sexig i rakat...
Men nepp, den skulle va kvar haha

Tur man vakna sen ;)

Nej, nu måste ja dra neråt!

Ha en fin dag! Hoppas ni inte badar i snöö....

Puss


Kommentarer
Postat av: http://whatsmynamee.blogg.se/?tmp=18172643

Haha, men det var roligt skylt utanför ditt fönster "kristus älskar dig" mitt i snöovädret :) fina bilder iaf på din blogg :) kul att läsa din med. kram sara

2011-03-18 @ 17:35:52
Postat av: Tessan

haha jaaa vet! Jag dog nästan första gången jag såg den!

Tack så mkt :)

Kram

2011-03-18 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0