Invägning

kan man kalla de om man har lust.
Jag vet faktist inte själv vad jag kallar de haha
Men har idag iaf vägt mig på en såkallad Tanitavåg, där jag fick reda på både fett och muskelmassa.
Låg mitt emellan, vilket va bra sa han.
Det beror ju på känner jag haha

När jag satt där och gick igenom så kändes de helt ok, hade nog en tanke på att de skulle vara värre än vad de va!

Men sen... Kom hem och bytte om innan jag åkte tillbaka och körde spinning...
Kom jag på andra tankar! Den där fettprocenten ska fan ner asså!!
Och MUSKLER på!

Ska göra om de om ca 3 månader tänkte jag.
Ska lägga om mig träning lite granna... Ska verkligen försöka gymma en dag i veckan... Är inte sugen på att göra de själv!!

Började tänka... Anlita honom som min PT??
Hehe jooo tjena... De är fasen inte gratis! Va typ... 3-4 ggr för kanske, 3 tusen. Visst de kan de vara värt... Men grejen är att jag vill alltid ha honom där haha Då blir de DYRT!!! Lätt över 10 000!

Men ska fundera över detta och kanske bara ta honom nån timme då å då?? De kosta bara runt 500 lappen :)

Spinningen för övrigt gick så jävla bra om jag får säga de själv!
Har äntligen hittat rätt på mitt maxpuls tror jag, är banne mig inte de lättaste!

Dagen har gått ganska snabbt trots att jag enbart varit i butiken, skyltat om och beställt lite varor :)

Nu ska jag sussa, men först boken och Tv4 play för att se dagens Halv Åtta Hos Mig, som befinner sig in K-Town :)

Hoppas ni är lika peppade på livet som jag är just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0