Nanny

slutade precis på 3an, gud vad måna avsnitt jag har sett, trots att jag knappt gillar de haha

Har vart vaken i över en timme, är så himla ljust! Man skulle kunna tro att de va de vanliga, radion under... Men den körde inte igång förren kanske... en halvtimme efter att ja vaknat hehe

Jobbet gick galant...
Va väldigt lite folk! Va kanske därför jag slog rekord i telenummer haha Fanns inte så mkt alternativ haha
Men helt ärligt... dom va tokiga igår!
Ett tag undrade jag om detta va uppgjort på nått vänster... För alla fråga på ungefär samma sätt och la nästan lika kommentarer efteråt haha
Som kunde vara...
- Ja, en tjej som du SKA vara upptagen haha
Så söta våra gäster ;)

Eftersom de va ganska lite folk, så gick tiden inte jätte snabbt... Men gick ändå helt ok!



här är dom nya jeansen. Älskar dom!!!!
Dom såg visst väldigt bra ut från baren också hahaha ;)

Mkt poliser ute igår, va på jakt... Sen släpades en kille till bilen fick jag höra! Idioter finns de gott om!

Nu ska jag snart börja göra mig klar för avfärd till min finaste! Mys står på schemat, han är en slagen hjälte idag antar jag.
Pratade sista gången med honom vid 01:30 ungefär... dååå... va han ganska "glad" tror ja haha

Ska ta med mig något som jag kan lägga för ögonen, så de blir mörkt och sovvänligt på bussen :)
Solen skiner som aldrig förr!

Ska även snart käka lite, är aphungrig!!

Hoppas på att ni får en lika mysig lördag/söndag som jag ska ha

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

självförtroende minsann

2011-03-20 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0