Sitter

åter igen hemma i min blommiga soffa...
Kan inte förstå att tiden mellan 3 lördag eftermiddag och 4 söndag eftermiddag... att den går så himla fort!!!

Min älskling...
Han bara växer och växer i mitt hjärta!! Så mycket kärlek jag har till honom...

En annan människa som jag har ofattbart mycket kärlek till är



min älskade älskade guddotter!!! Herregud vilken underbar varelse! Kan inte få in i min hjärna att jag ska älska någon mer än henne haha För förhoppningsvis kommer jag få egna barn ♥

Vi va hos Karlsson o Fredrik o Bella igår, käka och spela buzz. Jag äger de ;)
Va hur trevligt som helst ♥ J skötte sig fint (första gången han va med till dom) så vi är nog välkomna fler gånger ;)

Men nu... Är jag så sjukt trött! Det tar på en att åka såhär, mer än vad man kan tro! Men de är nog för att jag jobbar som jag gör på fredagar.
Men de är värt allt som finns för att få vara några timmar i min älsklings famn!
Måste bara...

ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA HIMLA HIMLA MYCKET JOHAN

Ska hoppa i sängen och kolla solsidan :)

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: Tina

ååååhh vad söt å goo hon är!! å så stor hon har blivit!

2011-03-13 @ 23:05:10
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: karlsson

åhh vi saknar dej redan!jävla skit att en helg ska va så kort:( puss puss.VI älskarej.ps.ja du kanske ägde buzz just den kvällen...men det var nå fel på den nedrans dosan:)

2011-03-14 @ 21:04:39
Postat av: Tessan

Tina: Jaaa veeet! Helt galet vad hon växer! Hon blir bara goare o goare mä <3 :)



Karlsson: Älskar er så de gör ont i hjärtat, eftersom de är några mil... Men snaaart <3

Nej nej, dosan behöver bara va i rätta händer ;) haha

2011-03-14 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0