Snart börjar

Solsidan och det har jag sett fram emot :)

Har under dagen... tvättat, gick under tiden iväg och köpte en tidning. Body... haha jaaa... de va inte riktigt min smak i kroppar, men ändå inspirerande! Hittade dock en ganska "normal" kropp som jag tänkte... detta kan ju bli mitt mål!
Men min J tyckte de va för extremt... Men jag ska nog försöka ta mig dit på ett ungefär iaf! Tror dock att de blir lite svårt utan hjälp!

Sen har har jag städat och plockat lite här hemma, innan jag fick sån jävla huvvevärk! Har haft de hela dagen, men sen blev de helt fruktansvärt ont!
Så då snörade jag på mig skorna för en PW! Jag minns inte om jag sa att jag gjorde igår? Men iaf, jag har börjat köra varannan lykstolpe/träd med att spänna hela baksidan när jag går. Då blir de automatiskt att jag går snabbare också och därmed kommer hem snabbare hehe
När jag kom hem körde jag lite övningar med mina nya vikter och även utan.

Nu har jag precis kollat in hockeyn, fan vad jag ser fram emot detta!!!! Slutspel är de bästa jag vet!!! Får nog planera om min träning lite framöver!
Sen har jag även gjort massa kött inför veckan :) Gott som attan! va ju tvungen att provsmaka hehe

Nepp... Nu har de börjat här!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0