Tjockisen ska lägga sig

Fy vad jag inte känner min i form ikväll! Gick bra på pumpen... Men fy fan när jag tittade mig i spegeln! Blev fasen ännu värre när jag kom hem!!!!!!
Jaja... får lägga mig istället hehe

Haft träningsvärk till tusen i överarmar och insidan lår! Herre min skapare!

Sitter och har precis kollat klart DIF-LULEÅ
Älskar verkligen denna sport från botten av mitt hjärta! Finns inget bättre :)

Dagen har gått fint, vax har stått på schemat en hel del! Mest på mig själv haha

Regn och snö har varvat varandra... Hoppas de är uppehåll imornbitti!! Orkar inte ta med mig kläder och byta om på gymmet, men träna i blöta kläder tänker jag inte heller göra!

Hmmm nee... är på lite seg humör... SÅ jag avslutar här och laddar inför spinning 06:30

Sleep tight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0