Våffelmys

har jag varit på ikväll :)
Åt iof mer glass än våfflor haha Har ännu en "unnar dag" hehe
Men imorn är de slut på de och åter till gymmet!

Sitter nu och kikar på Världens bästa hotell.
Tänk om alla kunde vara så fyllda med glädje och kärlek som dom!! + dom är inte rädda för att berömma sig själva och tycka att dom är bra ;)
Dom är för härliga!!!! ♥

Idag har dagen vart fylld med behandlingar och imorn väntar butiken.

Fryser lite granna, kanske ska ta en värmande dusch... Hmmm joo men de ska jag!

Idag blev de klart att jag kan stanna lite längre nästa helg hos min älskling!!! Ska hjälpa han att flytta och städa lite också.
Va så himla längesen jag stannade söndag natten med, så det ska bli underbart ♥
har under dagen fantiserat om våran framtid... kom fram till att den är så himla öppen med möjligheter!
Känns som vi lika gärna skulle kunna hitta på massa spännande saker, likväl som jag skulle få för mig att starta eget och bli fast "forever" in k-town direkt ;)
Men vad som än händer så blir de med kärlek iaf!
Känns bara lite stressande om jag ska vara ärlig...
Även om jag fått jobb, så vet jag fortfarande inte om det kommer vara så mkt aå jag kan överleva på det.

Har nog mer inre stress än vad jag vill ha elle vill erkänna. Märks på mina armar framförallt! Fått utslag idag och mitt fejs är totalfnas!
Ska verkligen lugna ner mig, men tiden går ju så himla fort!!!
Min mardröm är ju att stå utan stadig elle överkomlig inkomst i höst...

Men men, de löser sig...

Nepp, nu blir de värmning under strålera!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0