4-1

till Sverige och just nu är vi i semi mot Tjeckien!

Har på kvällen averkat ett core pass, ätit pannkakor. Har för första gången haft i bubbelvatten i dom. Sägs ju göra dom frasiga? Men de blev dom inte... vet dock inte om de är för att ja inte har vetemjöl i dom? Lassa på massa kokos iaf :)

Nu sitter jag nyduschad och andra perioden är snart över. Siter och kikar i mina produktpärmar också. Är så himla himla himla pepp på att börja jobba med PTR och/eller Juice Beauty! Är helt såld på dom! LÄNGTAR!!!
Kan inte få nog av dom haha Är som i början av skolan, när man bara tänkte på produkter heeela tiden haha

Idag är de även mitt i veckan!! Snart lördag alltså ♥
Känner mig som en unge precis innan julafton haha

Men innan de är de en vanlig arbetsdag och en dubbelpass dag som väntar!

Där blev de 4-2...

Vaxa mina ben innan träningen...
Man är bra på att berätta för andra vad som är bra och inte bra att göra hehe
Efter vaxning ska man låta området vara ifred i 24 timmar...
Alltså INTE träna och svettas... duscha... smörja in området med bodylotien hehe
Men har aldrig märkt något... Men nu kliar det som satan!! Och är märkbart irriterat!

Men... får skylle mig själv ;)

Nu fokus på annat än bloggen!

En fråga?
Någon som önskar att jag skriver om något speciellt??

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0