Detta gröna


kan jag varmt rekomendera :) Mkt gott! Drack en STOR mugg för en stund sen och snart blir de nog mugg nr 2!

När man är hemma och sjuk, fast inte dyngsjuk så hinner man gå igenom massa saker i hjärnan. (gör iof det hela tiden ändå haha)

Men just idag...
Är det framtiden som ligger i skallen, inte den närmsta... Utan den om kanske... 2-3 år. Enbart jobblivet går jag igenom nu, resten sköter sig själv höll jag på att skriva.
Men just jobblivet är något man kan påverka på ett annat sätt.
I tex känslolivet o allt det där, kan man inte styra så mkt utan det som händer det händer. Känslor är ju inget man kan styra över har jag märkt haha

Men åter till jobblivet.
Jag har en hel del visioner om vad jag vill göra. Har dock tusen ideér haha
Har ett jobb på G där jag förhoppningsvis kommer komma ut och jobba mkt med olika folk.
Inte "bara" sitta på en salong och göra behandlingar.
Om allt blir som det "ska" kommer jag få möjligheten att göra både och.

För jag vill verkligen inte sluta med behandlingar och hela den delen. Tvärtom! Vill gå vidare inom de och jobba mer resultatinriktat!
Drömmen är ju att jobba med en läkare elle dylikt, med starka syror mm.
Älskar ju att ta hand om människor och hjälpa dom på alla sätt o vis!

Nån dag ska jag öppna en egen salong, punkt! Det bara är så!
Den har jag också massa ideé om haha
Älskar att drömma mig bort, fantisera...

Om jag sedan kommer fram till något som jag verkligen vill göra till verklighet... Då gör jag det!

Det hoppas jag alla här i världen förstår!
Man kan göra i stort sett allt man drömmer om!
Fine, jag kanske inte kommer ta emot en Oscar innan jag dör. Jag kanske inte kommer bli nästa Beyonce, kommer kanske inte ha ett hus i vaje land haha
Men det gäller även att ha realistiska mål! Göra de på sitt sätt :)

Jag har en helt öppen framtiden nu kan man säga... En öppen framtid med några erbjudanden som jag hoppas kommer gå i lås! 
Sen får jag ta det efter det :)

Nu ska jag ta mig en kopp thé till och njuta av den!

Later darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0