För en gångs skull

har jag idag INTE trott att det varit torsdag hela dagen. Tvärtom, tisdag har de varit idag haha Varför är det så svårt att fatta att det är onsdag?

Haft fullt upp som vanligt... Har börjat älska att måla tånaglar haha Blir så fint med lite färg på dom små tårna! Så nu tycker jag att ni ska ge dom lite färg!
Varför inte unna er en pedikyr? Göra dom sommar fina :)
Tänk på att fötterna faktist bär upp hela eran kropp! Funkar inte dom som dom ska... ja då får ni lätt ont i andra delar av kroppen också.

På lunchen mötte jag upp Mylajj och Cajjo för en kaffe.
Efter jobbet var de core. Ett annorlunda pass idag då den vanliga instruktören va sjuk. Men det var ett helt ok pass!
Cykla direkt efter det till Maxi och handla. Fick med mig en hel del, men kan hända att det blir en sväng i helgen också! Kanske kan se om jag kan placera en till cykelkorg på cykeln?

På vägen hem så korsade jag vägen... Hade i tanken om jag skulle vara laglydig och GÅ över övergångstället... en orkade inte... Vad kommer då för bil? Jooo en såndär blå/vit/gul med blåa ljus på taket...
Helvetes fan jävla skit tänkte jag!
MEN, det gick bra hahaha Dom är ju så himla petiga med just cyklister och alla dom lagarna i denna stad. Hade inte pallat med en bot för det!
Men det gick ju bra som tur va :)

Idag gjorde min älskling sista i skolan och på fredag är han färdig!!! Så stolt över han! Kämpat så bra ♥

Imornbitti blir de optikern, va ju för längesen nu haha Sprang ju där nästan varje vecka ett tag sen när jag provade ut rätt styrka på linserna.
Nu är det för att jag får ont i huvvet av mina nya glajjer... så vi får se!

Nu ska jag kolla klart Grey´s.

Puss På Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0