Fredag kväll

och en match är avklarad! Såg inte hela, men mkt trevliga straffar! Slutade med vinst för Finnarna mot Tyskland.va bara "kändisar" i finland :)

Snart väntar Frankrike, vilket måste bli en lätt match! Annars vette fasen vad som hänt!

Trodde jag skulle få se BB nu.. Men va jävla friidrott... Så nu kollar ja Total Black Out istället haha Så kul! Jag skulle skrika mig ännu hesare än vad jag vart denna vecka!

Hahaha nu kom ja och tänka på när jag gick spökhuset senast på Liseberg...
Hahaha Jag va dyngsvett och hade inte mkt röst kvar! Hade slagit halvt ihjäl kvinnan som jag höll i och fått hennes 2 små killar som gick framför henne att tro att jag va från en annan planet haha
Han som jag gick med... Fick sig ett gott skratt haha
Jag skrek till o med INNAN vi kom in!

Kan lova att det va SISTA gången jag gick det jävla huset! För när dom märker att man är rädd... Så är det ju självklart den dom går på!

Jag gillar iof att utsätta mig för grejer jag är rädd för, i viss mån...
Skulle inte direkt få för mig att ställa mig i ett rum fullt med fåglar...

Ikväll ska ja bara kolla tvn och lägga mig tidigt!
Upp med bussen imorn.
Spännande...

Assåå.... fan va roligt det här programmet va!!!

Wish Me Luck ;)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0