God Kväll

sitter... trött som ett as! Med en uppdrucken thékopp brevid mig... Nyduschad och äten är jag också efter spinningen.
Hann med en kopp kaffe med Miss C innan passet.
Butiken har det vart idag! Hade en make-lektion också, va ett tag sen. Eftersom vi har en tjej som är anställd enbart för sminket så får hon köra dom flesta.
Men de va lika kul som vanligt och hon vart super nöjd! Hon ska på bal snart, så de va inför den hon ville ha tips och ideér. Hade sin syster med också, båda va super gulliga :)

Har idag bokat in mig på "starta eget" möte/info på torsdag kväll. Ska bli jätte intressant! Skönt att få gå på ett sånt så snabbt! Vill ju få klart ALLT så snart de bara går, så de inte finns nått att oroa sig för. Utan bara kan koppla av till flytten och njuta av livet igen haha
Är så sjukt stressad inne i huvvet känner jag... Mer än vad jag har velat käna efter och erkänna!
Vet också att detta inte kommer gå över förrens allt inför KD livet är någorlunda klart!

Försöker verkligen bli bättre på att koppla av... Brukar ju vara den som säger till alla... De där löser sig och verkligen känna så!
Back on track hoppas jag de blir snart...
Ett steg i taget... hoppas jag inte är för jobbig för mina nära o kära under tiden...

Glömde säga en sak angående dagens spinnigpass. Märkte att, när instruktören skriker: Kom igen THERESE!
Får man en enorm kick! Det gjorde han bra haha Fan va jag cykla!!
Han sa många namn, så jag hoppas att di också fick en sån kick :)

Nu ska jag kolla klart DH! Sen kanske BB :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0