Hockey i rutan

och Swe ligger under direkt...
Men tror att vi inte gör ett större försök till att vinna denna match, får ju lite "lättare" motstånd då.

Helgen i kort!

Fick jobbet som säljare för Landströms :) Hade halvt fått de innan haha Men hade nu möte med högsta chefen och de gick "klockrent" som han sa haha
Är faktist väldigt roligt att höra att så många tror på mig som säljare!
Så vi får hoppas på att de stämmer haha Men är grymt peppad till detta!
Kommer att jobba med det och mer...
Men det där "mer" är inte helt klart än! Ni får hållas lite till ;)

Efter det mötte jag upp ÅJ och SG
Käka lite mat innan vi slogs oss ner vid kanalen utanför dom


sen va de några flarror bubbel i solen och inomhus innan vi gick ut i nattlivet.
Fortsatte bubbelkvällen på Locatelli där vi även fick de pimpat med jordgubbar haha Eftersom det passade oss mer än Bloody Mary tydligen ;)
Sen vidare till älskade älskade Lounge... Kan inte uttrycka min kärlek till det stället tillräckligt haha

(nu blev det 1-1 :) )

Sen tyckte jag att vi skulle GÅ hem... Vilket vi gjorde, dock ångra ja mig lite haha Men de va bara att vandra på!

Igår vakna vi pigga men hungriga. Slängde i oss lite frulle innan vi intog kanalen igen, där vi njöt av solen innan jag åkte hem.
Så myyys att umgås med mina pinglor!!! ♥

När jag kom hem sken sola fortfarande, så en promme med Miss C blev de!

Idag har det vart full fart på salongen!
Laddat inför hockeyn, i det läget är jag nu!

Fick höra en sak idag...
Som gjorde mig så jävla glad över vissa val och vägar mitt liv har gjort!
Om detta stämmer då... Men efter att ha hört en del om detta från flera håll (vid olika tillfällen) så tvekar jag inte så mkt på att detta stämmer.
Kan bara skriva en mening om detta, för det är verkligen inget jag kan skriva om tyvärr.
MEN...
Om du känner någon som blir illa behandlad hemma... Gör nått åt det för fan innan det går riktigt illa!

Ingen är värd att bli behandlad som skit! Blir så jävla arg på detta! Ni som läst Graafs bok, Ska bli ett sant nöje att döda dig.
Punkt på det.

Idag inhandles krokodilens presenter, kanske kan lämna dom imorn ♥

Happ... där gjorde Can mål igen.

Nu är det FOKUS på matchen :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0