Måndagen är snart förbi

och helgen har vart jätte lyckad!!



här är hela gänget som va samlade! Några från klass C fattades dock, men riktigt bra att så många kom :)

Jobbade i fredags, så Carro va här och underhöll Azza O Emilia :) Dom kom förbi jobbet också haha Så ja fick 2 fylleflickor med hem ;)

På lördagen samlade vi och grilla innan de bar av till Karlssons för Buffé och dans.

Litte skumpa slank ner också ;)



Vi hade de mys och festligt :)
2 killar som också jobbar på K hade fest i mittendelen, så vi slogs upp till en enda stor fest sen med resten av folket. Va riktigt mkt folk!
Hände både de ena o de andra hahaha Kul som satan som sagt!



Igår va de slitna hjältar som checka in på Olerys för bakismat! Sen åkte mina pinglor hem. Jag hyrde en dålig film som jag somna till, För kärlekns skull tror jag den hetter.

Nu håller jag på att inväntar att hockeyn ska börja, vinst kräver jag idag efter förlusten mot grannarna!

Min röst är borta också :( Försvann lördags förmiddag... Hoppas på att den är tillbaka imorn!

Nepp...
Therese Mohlin
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0