Minus

på röstkontot!
Det är så illa idag att jag inte ens kunde vara kvar på jobbet...
Butiken va på schemat idag... Kanske inte så jätte bra att vara "receptionist" och inte kunna prata i telefon! Min röst försvann helt vissa gånger och jag kunde inte få fram ett ord! Ibland kom de bara en liten viskning fast jag försökte skrika (om ni förstår).
Så jag blev avbytt runt tre...
Imorn blir de hemma :/ Känns jävligt surt eftersom jag mår hyffsat ändå, verkligen inte så jag behöver vara hemma.
Men som sagt, kommer knappt ett pip från mig!

Ringde rådgivningen som sa... Om hesheten inte är borta efter två veckor får jag en läkartid, en vecka har ju inte ens gått... så de är bara vila den och be för att den SNART är i halsen igen!

Snööööö har det kommit också hahaha helt sjukt... Punkt på de!

Kollar spännande hockey nu, nått positivt med att gå hem haha

Annars?
Nej, inte så mkt!

Ojojojojoj vilket snyggt avgörande Cananda gjorde nu! ojojojojoj!!!

Puss på de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0