Nepp

nu har jag typ tvingat mig att inte gå till sängen i över en timme.
Är sjukt trött!

Så nu checkar jag ut för denna vecka!
Nästa vecka, kommer bli mycket räkning... träning... jobbning... mmm ungefär så :)
Men sen kanske de kommer nått mer? Vem vet?

Är ute på farligt vatten igen... när de gäller håret..
Är lite inne på brunt... för att i nästa sek vilja bli blond igen! Blir så trött haha Trivs ju även i min nuvarande färg!

Så vi fåla se...

Nu ska jag ringa mitt hjärta en sista gång idag... se om han lever bland allt plugg! Min duktiga prins

Hoppas på att regnet håller i sig nån timme till... Gillar att somna till det!
Önskar jag hade en ljudbok att somna till också! Men men... får somna ändå hehe

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0