Sitter

med färg i håret och intorkat svett på kroppen! Fresch va? Håller på att bli blond igen, risken finns att de blir gult idag hehe Men de tar vi hand om då ;)
Är ju sådär trött på håret igen, så allt annat än detta är bra (tror ja?!)...

Imorse va de springtur! Hade halv planerat de, men vakna pigg runt kvart över sex.
Banne mig va bra de gick, utan kaffe eller nånting i kroppen! Brukar annars bli lite "svimmig" om jag inte har nått bränsle i kroppen.
Det enda som va... va att de regna! Inte lite heller haha Va dygnblöt när jag kom hem! Så vi får se hur jag mår om nån dag!
Men det var en väldigt skön tur!

Dagen har sprungit förbi med lite olika behandlingar och butik.
Åkte sen hem för lite energi och ombyte inför spinningen.

Nu... Sitter jag som sagt med färg i håret. Ska bli underbart med en dusch!

Känner mig... Jag vet inte hur jag ska beskriva de! Utan att de låter knas haha
Men känner att jag behöver bli överaskad av något. Något oväntat som blommor elle vad som!? Kan vara någon kommentar elle vad som... uppskattning iaf...
Jooo jag får de ganska ofta, så egentligen ska jag inte klaga. Fina ord finns de! Men de där lilla extra? Måste man vara super duper snäll för de kanske? haha
Fan, tycker var o varannan får små gulliga medelande på FaceBook, blommor hit o dit...
Tänk ett mms på nått skoj?
Haha jaa... nu vet jag att jag är grymt fjantig! Men... jag kanske är en för krävande människa?
Jag vet ju hur läget är, så de är bara att bita ihop hehe Får köpa mina blommor själv, fixa mig så jag blir fin och förtjänar enbart fina komentarer!

En sak har jag tänkt på den senaste tiden.
I hela mitt liv... har killar alltid påpekat vissa saker om min kropp. Haft åsikter och kommentarer... Jag vet att dom inte menar nått illa med flit eftersom det oftast har vart personer jag umgåtts nära med. Men det är svårt att inte ta åt sig kan jag säga... svårt att på något sätt vända det till något positivt! Jag kanske är allmänt ömtålig och känslig...
Men jag längtar SÅÅÅ tills den dagen kommer... Då jag inte bryr mig om vad andra tycker om min kropp.
Det konstiga är att oavsett om jag fått mycket mer snälla ord om den... Så är det dom elaka som sätter sig och kan sitta fast väldigt länge... EN del sitter sen 10 år tillbaka...
Men just nu så vill jag bara att den mår bra! Att träna gör både att huvvet och kropp mår bra! SÅ jag hoppas på att skallen kan skaka bort allt dumt och att öronen kan stängas just när dom där orden kommer...

Bara så ni vet, så är det inte så att min kära J trycker ner mig eller så. Vet inte om de kan uppfattas så av de jag nyss skrev. Men så är det inte, utan detta är något som alltid vart med mig i livet.
Jag vet att jag aldrig i hela mitt liv varit smal, alltid haft lite mycket här o var. Men jag har tränat och mått gott! Sen har jag också som tur är... haft underbara människor som fått mig att känna mig fin runt omkring mig!
Är sjukt glad att jag varit stark och inte fått någon ätstörning som annars kan vara lätt om man inte är så stark i huvvet.
Sen har man ju som jag pratat om förut... Sina upp o NER perioder!


Just nu är det så himla mycket i mitt huvve...
Min kropp står inte högst i klass i mina eller andra ögon heller kan jag tänka mig. Men åter igen, ju mer jag tränar.. desto bättre mår jag :)
Sen gör min stress nu att jag överdriver säkert... Men satsar på att nå mitt mål inom en snar framtid. Tänker inte säga va de är (ni vet ju om rutorna) förrens jag är där :)

Gud, nu är jag matt! Känner att jag bara skriver vad som kommer fram ur skallen haha Sorry om ni måste sålla bort hälften att detta kanske något patetiskta inlägg?!

Jag ska iaf gå och skölja huvvet och tvätta bort svetten nu!

Sen soooova och vakna till en ny dag!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0