Söndag förmiddag

är här! Är lite sliten, borde nog ha sovit mer... Men de gick inte :)

Torsdagen?
Ska få testa nya glajjer, så får vi se om huvudvärken försvinner. Sen va de inte så mkt den dagen, mer än pumpen... Har fortfarande träningsvärk haha Helt galet pass!
Sen minns jag inget mer...

Fredagen, marknad nere i stan. Sjukt mycket folk haha TOKmycket!
Började dagen i frisörstolen... Så nu är jag jätte blond igen :) Sen var det fullt ös hela dagen! Skulle ha jobbat på kvällen, men kände bara att jag ville följa med på vindricka och trevligheter!
Twin fyller 10 år iår, så jag blev medbjuden på 3 rätters och mycket godheter! Som avslutades med dans tills fötterna kved! Hade nya shoes också, damn vad jag hade glömt hur ONT det kan göra i vissa skor!

Igår va de mys på hög nivå, med krokodilen och Miss C. Va ute och gick i ca 4 timmar haha Försökte få Appi att sova först, funka i ca 20 min hehe
Sen var de tivoli och massa roligt på staden, med lunch också.

Då såg jag ut såhär ;)



Gick sedan hem för att vila lite inför jobbpasset. Va ganska mkt folk ute :)
Va första gången jag kände mig riktigt trött på fulla människor haha Inte alla såklart, men en hel del! Va mkt trevliga människor ute också såklart!

Idag blir det inte många knop! Ska gå och handla lite snart... Hmmm den vette fasen vad jag ska göra... Laga lite matlådor kanske?

Idag är det mammas dag :) Älskar min mamma mest av allt ♥

See ya ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0