2009

lider mot sitt slut......

Har varit ett av dom bästa åren i mitt liv som jag till största del har spenderat i älskade GÖTEBORG..... Fått min efterlängtande Hudterapeut utbildning och massa nya vänner. Mina 2 älsklingar som följt mig större delen av mitt liv har fått 2 små dockor.....

Jag har även fått ett nytt jobb, även om jag inte börjar på det förrens nästa år.
Jag har idag lämnat in min uppsägning..... Men har en månad kvar tills mitt nya äventyr börjar i min nya stad Jönköping.... Kändes lite vedmodigt även om jag inte känner någon alls tvekan. Men jag har ändå spenderat nästan varje dag på detta jobb i ca 5 år.... Dom har delat både skratt och tårar med mig. Och en del av mitt hjärta kommer för alltid tillhöra dom.

Men nu är de dags att breda ut mina vingar ännu en gång för nya äventyr! Ska göra allt i min makt för att detta ska bli år utav ******** bra!!!!!

Nu håller jag på att göra mig iordning lite smått innan Tina o co kommer och hämtar mig. Ska ta de någorlunda chill idag med tanke på mitt mående och min Oslo resa imorn :)

Har inte sovit spec mkt inatt heller haha så vi fåla se hur detta går iof haha Men ska försöka komma ihåg att dricka resorb nu innan jag åker, när ja kommer hem och när ja vaknar! Skadar inte iaf :)

Hoppas ni alla får ett underbart slut med nära o kära.....
Och en fantastisk bra början på 2010!!

Puss o kärlek Från MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0